sâmbătă, 26 iulie 2008

DOOMSDAY


sunt cam dezamagit. Ma asteptam la un melange mai bun din filmele mele preferate, doesn't make a lot of sense si castelul lui Mc Dowell e putin penibil. Deci Escape from New York cu Snake Plisskin feminin, dar mai mult Sarah Connor (si mie-mi placea Rhona Mitra pe care am remarcat-o de la Beowulf si scena din Hollow Man), plus comandoul din Aliens, nume de personaje Miller (de la George) si Carpenter (John) , plus Mad Max . Acum dupa 28 days/weeks later Anglia apocaliptica devine moneda curenta. Vazut versiunea unrated, tons of gore, guts, si un soundtrack 80's (Two Tribes cool pe urmarirea Mad Max parodica). Si muzica are riffurile lui Carpenter in momentele bune. O referinta la Raiders of the Lost Ark mi s-a parut deplasata pentru un film care se petrece in 2035, ca si racordurile logice. Extrem de sloppy, si in mai multe stiluri, si mai scump decit un B movie, facut cu mijloace de A. Ma asteptam la mai mult de la Neil Marshall dupa The Descent. Faptul ca a refacut EFNY si mad max cu scotieni care urla degeaba, si ca mai are niste elemente din Apocalypse Now, nu mi-e suficient. Good fun pe alocuri dar extrem de inegal. Vocea lui David O'Hara ca bad irish guy (pe nume Canaris), deadly weapon !
asta dupa o alta dezamagire de B movie, Mutant Chronicles, cu noul Christophe Lambert, Tom Jane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu