sâmbătă, 5 iulie 2008

Re: queensryche

2 comentarii
Adauga comentariu
1
alin
3 Iulie, 2008 ora 18.43
am scris articol despre concert in Sapte Seri...la Maiden problema mai mare e de logistica, scena si sunetul...poti sa te mai duci la Sziget !!!
2
Cosmin
2 Iulie, 2008 ora 11.11
Pana la urma cum a fost concertul? Am citit cronici contradictorii pana acum, unii il ridicau in slavi, altii se plangeau ca a fost mai scurt decat trebuia si vocea lui Tate nu prea grozava. Abia astept Maiden (i-am vazut in Paris 05\' on The Early Days Tour si anul trecut in Atena cu A matter of life and death) dar imi e teama ca nu avem un public pe masura show-ului, deja regret ca nu mi-am luat bilet la Praga, parca vad o mare de celulare prin aer si Fear of the dark singura melodie cunoscuta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu