duminică, 12 septembrie 2010

The Day Claude Chabrol died...

parafrazind The Day John Kennedy died, a lui Lou Reeed de pe Blue Mask...i was in La Ciotat not in a bar but in a cinema,

unde tocmai vazusem Oscarul de scurt metraj, The New Tennants, excelent, cind am primit sms de la Antoine...pour une fois in jurul meu se vorbea doar despre asta, sau ma rog, se vorbea...am vazut Bellamy, filmul sau pe care l-am ratat la Berlin, ca si pe el, in 2009, cind a primit premiul pentru cariera(Ursul lui).
dupa Alain Corneau , cinema-ul francez a pierdut un gigant acum, Hitchcock-ul francez, daca nu ca masura, cantitativ a facut mai multe filme ca Nouvelle vague-sitii carora le apartine ca timp dar nu si ca gen inafara debutului cu Le Beau Serge (1959)
Duminica seara aici la Mediterana, timp superb, roze, am jurizat in cinema Eden,

pe terasa, acum la cloture, dupa 3 zile si 75 de filme,...le jour Claude Chabrol est mort, dans l'endroit ou le cinema s'avais nait...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu