miercuri, 2 noiembrie 2011

Victor Bailey was here !



a inceput la 22.30. Victor mi s-a parut ca semana cu Eddie Murphy tinerel, camase rosie aprinsa, a fost glumet, a povestit cind a mai fost el aici (cu Joe Zawinul) si ca-i place de Nadia Comaneci ("cos she kicked ass..."). A bagat pe bas rapid, fusion, cu Michael "Patches" Stewart din New Orleans la trompeta a la Miles Davis, tobarul Poogie Bell ca din Star Wars (dar din New York), si cu Peter Horvath, un ungur alb la claviaturi. La un moment dat s-a auzit o preluare dupa Bee Gees. Baietii erau cam obositi se pare, veneau de la Amsterdam, unde au avut avion la 5 dimineata, care n-a putut decola, asa ca au avut o zi lunga si grea. Nah, recupereaza pina miine la Sibiu. Mi-am luat bilet, 60 ron. Nu asta e problema, mai greu cu bautura, adica scumpa, nah, as Hard Rock cafe is. Carlsberg la draught. Care mi-a facut foame, asa ca ma-a cam uscat. Cam gol locul, oare din cauza ca era marti sau pentru ca nu prea era promovat ?
Am tras trei clipuri, din unghiuri diferite.



la bis au cintat Ape School !
mi-ar fi placut sa-l vad si cu un chitarist, asa cum a cintat pe vremuri cu Pat Metheny, dar basistul anului ramine pentru mine Billy Sheehan, tot la Hard Rock Cafe, cu Mr.Big !

2 comentarii: