luni, 13 februarie 2012

LMA Ollie !

...am schimbat canalul pe TCM unde era Women in Love al lui Ken Russell, faimos sau infam la vremea lui pentru o runda de naked wrestling intre Alan Bates si Oliver Reed. Primul film asa zis artistic cu full frontal nudity ! Si cu Oscar pentru Glenda Jackson ! Clasic Ken Russell, chiar daca azi arta chiar cumite si literar (dupa romanul hit din vreme al lui D.H. Lawrence) si chiar ma pregatesc sa-i revad filmele dupa disparitia din noiembrie anul trecut ! Si tot n-am baut Moet&Chandon pentru el :(

Dau pe imdb si vad ca e ziua lui Ollie de nastere, 13 februarie, varsator (well, he should've known about that). Ollie, despre care am mai scris la greu pe acest blog (deci cu ocazia zilei sale i-am facut eticheta), al carui loc de moarte l-am vizitat;-), Irish Pub-ul din Valletta, Malta, unde si-a baut ultimele pahare ( in timpul filmarilor la Gladiator in 1999). Azi Ollie ar fi implinit 74 de ani !

a personal hero of mine, my friend-o, this Zubrowka is dedicated to you !
and hopefullly one day/night, this life/the other/ will also complete the Wimbledon pub crawl !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu