luni, 20 februarie 2012

Iron Butterfly Live...in Bucuresti !

...si au fost Iron Butterfly. La superlativ. N-am crezut ca o sa vad live In-A-Gadda-Da-Vida, mai ales cintata acum, in 26 de minute, cu intro si preludiu Bach, solo de tobe, si un inedit impromptu solo de chitara, cum n-a mai vazut HRC !cu doi membri originali, Lee Dorman-bass (69 de ani!), Ron Bushy -tobe (66 de ani), si alti doi muzicieni de exceptie, chitaristul Charlie "Chas" Marinkovich si keyboardistul german Martin Gerschwitz.



Setlist:
Hard Rock Cafe, duminica 19 februarie, de la 21.40 la 23.00 !
1. Iron Butterfly Theme (de pe primul album, Heavy, 1967)

2. Unconscious Power
3. In the Time of Our Lives
4. Stone Believer
5. Flowers and Beads
6. Easy Rider
7. Butterfly Bleu –solo gtr Chas
8. Bach prelude & In-A-Gadda-Da-Vida (26 de min. fix) solo drms Ron Bushy





am pozat, am filmat, am luat autografe, pe discul meu original, cumparat de la Cannes anul trecut (pre-simtire ?)

watch this space: more to come !!!

Chas and me :)
si o cronica la concert mai clasica, de pe maxium rock !

5 comentarii:

  1. prima melodie a fost iron butterfly theme, de pe primul album, heavy.
    a 2a a fost unconscious power, de pe acelasi album:)
    pacat ca n-au mai putut canta bis-ul. din cauza piciorului chitaristului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si io cred ca e Unconscious Power, dar not confimed til now, thx. Aonim, daca ai fost, nu, Les Dorman e cel care nu putea merge deloc, restul trupei a venit dupa, la autografe, ca altfel nu-mi faceam poze cu ei...dar mi-a fost jena sa intreb cum s e chema peisa a doua...Chas mi-a zis ca picioarul lui e ok, duap aveau concert in Spania ! Hola !

      Ștergere
    2. eu vroiam sa ascult 3 melodii de pe heavy:) dar au cantat doar doua. daca ar fi cantat si fields of sun, probabil as fi plecat de acolo plangand:)
      da, dorman, basistul era cel cu probleme. la 69 de ani e ceva de inteles.
      daca vrei o confirmare, am luat dupa concert setlistul:D

      Ștergere
  2. f. chul, io autografe pe discul cu In a gadda si poze...am uitat de setlist...dar de ce nu te semnezi cu nume ? ne stim ?
    Alin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta a fost cel de-al doilea setlist sustras, dupa cel de la un concert aniversar celelalte cuvinte.
      daca era si ingle in formatie...
      imi e mai usor sa setez anonim decat sa caut nu stiu ce cont:)

      Ștergere