marți, 28 iulie 2015

Pixels-scurt metrajul care a inspirat filmul


scurt metrajul francezului Patrick Jean din 2010 care a inspirat PIXELS !
cronicile la filmul lui Chris Columbus spun ca e atroce. Nu inteleg de ce . Mi s-a parut good fun, mai original ca majoaritatea blockbusterurilor de vara US, si the real Rrevenge of the Nerds", reminder of the 80's. Un companion la Ghosbusters. Si nu am jucat Pacman, Centipede si Donkeykong :) Am ascultat in schimb Loverboy si Cheap Trick, si ii stiu pe Hall and Oates. Great 3D pixelation too !

2 comentarii:

  1. Mersi pt scurt metraj,dar n-o sa dau bani pe un Adam Sandler movie.Trei filme am vazut cu el,Punch Drunk Love,Anger Management si Spanglish,restul pas...in cazul de fata merg pe mana lui Chris Stuckmann,mi se pare un review de bun simt(YouTube)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar ultimele filme ale lui sunt slabe.
    http://www.portalultautv.ro/pixels-o-aventura-digitala-2015/

    RăspundețiȘtergere