duminică, 28 februarie 2010

Bob Dylan la Bucuresti !!!

His Bobness vine la Bucuresti. pe 2 iunie, intr-o miercuri. Nu se stie unde, sper sa fie Sala Palatului ! Joi 3 iune e la Sofia. Apoi la Skopje in Macedonia.
Imi aduc aminte de o discutie cu un renumit impresar local acum ceva ani la fostul locas de cultura si invatamint Blues Cafe, care a zis "nimeni n-o sa-l aduca nicodata pe Bob Dylan in Romania. Costa prea mult si nu merita ca ar tebui sa fie biletul o avere." Well. Yep. A Simple Twist of Fate...ultima piesa ascultata la mp3 ieri, de pe Dyalnesque cu Bryan Ferry. Si joi am primit un dvd cu Renaldo si Clara.
e confirmat pe situl lui do "must be Santa ! Xmas in June!
sau cum zice ultima piesa de pe Together Through Life, It's All Good. . Acum, or veni AC/DC si mr Slowhand si Aerosmithsii, si JMJ, dar
oarecumva, mie asta mi se pare concertul anului. La anul Bob D. o sa faca 70 de ani si e in The Neverending Tour din 1988. Eu l-am vazut in 2003 (6 noiembrie !) la Frankfurt si l-am ratat in 2005 la Praga si 2008 peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu