luni, 15 februarie 2010

Tage funf (5)-Norway, Broncos and Chinese noodles

in Potsdamer l-au dat jos pe Sherlock Holmes si au pus un banner H&M. Tot huge. S-a mai incalzit, tusec si sunt racit. Jack on the rocks de la Rote Salon nu a ajutat. Nici detoururile cu Fulger la dus de la Urania cu metroul la Rosa Luxenburg sau jumatea de ora in taxi cu detour si un sofer libanez care cica avea GPS-ul kaputt si Fulger care zicea ca ïch weiss nicht"unde sta, finally lasat pe Bismarkstrasse. Soferul a vrut sa-mi bage pe git cluburile de sex de la Charlottesburg si a trebuit sa-l ghidez eu prin cartier si la strada. Cursa a costat urias pentru Berlin, in Bucuresti n-ar mira people i know. Am plecat de la party-ul romanesc cind barmanita mi-a cerut bani pentru Jack, deodata numai vinul si cola erau moca. La poarta jos era jale, cohorte de oameni care de care mai zombificati se bateau sa intre. Am intels ca s-a mai stat pina spre patru. Eu am vazut un concert de la Rockpalast cu Them Crooked Vultures la TV si mi-au placut baietii si mai mult.
Prima oprire azi dupa o cafea to go cam nashpa, in Palast un nou film din competitie, adica A Somehow Gentle Man cu Stellan Skarsgard care ar trebui sa ia Ursul de cel mai bun actor, no contest. Un film noirish, Bob Le Flambeur norvegian in care se intilnesc Coenii, Big Lebowski in special (Rolf e noul Donnie), cu elemente de Kaurismaki, al norvegianului Hans Petter Norland. Muzica, un aranjament de tango la Grieg, plus i fought the law and the law won .
dupamasa m-a tirit Andrei la Gentlemen Broncos, noul film al lui Jared Hess (Napoleon Dynamite, Nacho Libre) pe care l-a ingropat Fox Searchlight, la generation plus, adica filme de copii. Asta complet cu gism, gondads, cletus si alte anus, parea sa fie perfect. Cu Mike White si Sam Rockwell in rolul eroului SF Bronco, the movie has to be seen to be believed,. Far out e too much in. Un montaj halucinant pe Wings of Change al Scorpionilor cred ca a strinit nationalismul german din sala. Se pleca pe rupte, dar asta e common practice la Berlin, mi-aduce mainte de Kazahstan. Ne-am intilnit cu Benjamin, care are festivalul de film pentru copii, deci e in scouting.
Carry on My Wayward Son (Kansas, pe genericul final, si Paranoid, si Cher si generic excelent de inceput pe ilustratii de fascicule sf din anii 50 si pe In the Year 2525 )

ne-am dat cu EFM shuttle-ul ca idiotii si am produs de la Wild Bunch invitatii in market la A Girl, a Gun and a Noodle Shop, reamkeul chinois la Blood Simple al lui Zhang Yimou de recuperat din Competition. Am si mincat kinezich la prinz, de pregatire. Eh, cum se pleca la asta, ca la balamuc. Dar sa zicem ca erau buyers, o asiatica a dormit linga mine tot filmul, nestingherita de sunete de tun sau pistol. E un remake liber, medieval, mai mult ca un western, extrem de colorat care introduce 2 personaje noi, 2 idioti in plot si in care in mare nu-ti pasa de cine, ce se intimpla. Cel mai mic score critic din competitie dupa Screen Daily. Da, colorat si cam degeaba, chinezarie. Lui Antoine cred ca i-a placut asa ca poate-l aduce la cinema.
O bere rosie la schwarzwescaffe cu un tavan decojit decadent si bruschete cu Karsten si acum James Bond in germana,ca pe vremuri in anii 80 citeodata, cu For Your Eyes Only, sau Im todlicher mission, cum ii zice pe Kabel Einz, cu superba urmarire din Cortina pe pista de bob, intre un bob, el pe skiuri si o motocicleta urmarindu-l. End la Muntele Athos, Meteora, unde am fost si am rememorat atunci. Chestia mai ciudata e ca s-a terminat si a inceput Die spione der liebt micht cu minunata Barbara Bach care seamama cu M., nevasta lui T.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu