duminică, 7 februarie 2010

Chris Rea-The Road to Hell in Bucuresti

aseara la Sala Palatului, cu o sala fullhouse, dar cu un public mai pestrit ca de obicei, care jubila la recunoastrea oricarui hit, Rea a fost mai bluesy si mai virtuos ca asteptarile mele. Trupa excelenta, si doar puseuri de evergreenuri, cu multe momente de blues si pian plus guitar groove, in stiulul live al lui E Street Band al lui The Boss. Bere Peronni (pe care cica nu aveai voie s-o duci in sala decit in plastic dar carau baietii cu sticlele), si tirguri de producatori in hol, de nu aveai loc, salamuri si brinze italienesti molto bene, portofele de piele, cizme de dama, dulciuri si quick cola. Si cd-uri cu bes tof-ul "Still so far to go" cum zicea fata, stiti, cu 2 piese noi. Rea are un look dur si trecut prin viata, cam ca Johnny Hallyday in Vengeance al lui Johnny To ! A cintat The Road to Hell intr-o varianta interesanta, cu un inceput introspectiv, cu tema lui Morricone de la The man with the Harmonica (Once Upon a Time in the West) pe chitara.



Una peste alta, mult mai bine decit m-am astepat, un chitarist excelent, molto virtuoso, cu asemanarile de stil cu Clapton, J.J.Cale si Knopfler, un concert cald, viu si care ar fi fost mult mai fun intr-o atmosfera de club, sau de live detasat, nu cu 4000 de oameni stind jos ca oile, cu un Guinness si Jameson linga, dar asta e, a fost ok si cu niste Perroni si am stat citeva piese jos in picioare, apoi m-am dus sa-mi iau o bere pe Julia si am pierdut Auberge, pronunat de noi Obeji, cred ca atunci cind cumparam pecorino si altele de la L'italiano. Sa fie in ton cu subiectul cintecului. Looking for the Summer si On the Beach si Easy Rider si altele, cu boborul ridicat in picioare, dansind turmentat la bisuri. (too old for disco ? never too old to dance ! romanians, nah ! ). Asemanarile cu Dire Straits si cu Mark Knopfler ii dauneaza insa, ca si tonalitatea mult prea pop(ulista) a hiturilor lor. Insa a fost un live excelent, peste asteptarile mele initiale.
in deschidere, un irlandez, Paul Casey, care mi s-a aprut ca apoi s-a alaturat trupei lui Rea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu