miercuri, 17 februarie 2010

Tage 7-lesbienele si fii, celalalt Dumas si Iluzionistul

einz: ma oftic ca am pierdut filme tari in panorma, Red Hill, australian, cop thriller meets western dar am aflat tirziu de el, si Sex Drugs and Rocknroll, despre Ian Drury cu Andy Serkis, dar dej aa vut premiera in Anglia, film care nu se vede singur si fara schnaps, hit me with your rhythm stick. Asta seara era ultima proiectie, la cubixx in alexanderplatz la 10.30 dar decit sa ma risc la n taxi dupa am preferat animatia lui Sylvain Chomet, Iluzionistul, safely la walking/schpatziren distance, la Urania.
E un scenariu neprodus al lui Jacques Tati din 1959.
zwei: asta seara cinta Dave Matthews Band in Berlin. Nu stiu e ce sunt atit de famous, mie mi se pare lame. Miine seara Paco De Lucia. Nu l-am vazut, so as fi mers. Dar nu solo/allein. So, I wont. Vineri, cinta Vampire Weekend si e sold out, eu n-as fi mers, dar altii s-au dat de ceasul mortii sa intrebe de bilete. Deh, de gustibus...
drei: azi s-a facut o saptamina de cind sunt la Berlin si de cind am racit si acum tusesc de zici ca fumez fara filtru. But i ain't (rauchen that is).
Schlimmer !!!!!
tot azi am vazut filmul # 11 din Berlinale, The Kids Are ALL RIGHT, cred ca in subconstient, pardon inconstient, m-a marcat titlul cu aluzie la The Who. Hit la Sundance, e un gay and lesbian festival entry, out of competition, naiss, cosy and forgettable. Cu cast insa, Julianne Moore, Annette Bening, Mark Ruffalo si doi pusti simpatici. More on my hbo blong tmrow.
si L'autre Dumas, despre Auguste Maquet, negrul"lui Dumas, si pare-se adevaratul autor al muschetarilor. Filmul seamana mult cu "Comeddia de la TERRACINA", facut film de Nae Caranfil in Italia sub titlul Dolce Far Niente. Depardieu este Dumas si Benoit Pouleverde e le scribe. Mai e si o juna blonda cu ochi albastri care incurca itlele, si revolutia franceza, si creditorii. Si Vinjotele de brajelone, si o piesa dupa Monte Cristo. Productie fabuloasa a ala francaise, cu Vatel, la bouffe et le bon vin et les femmes, mult prea traditional pentru a fi altceva decit clasic, cred ca povestea ar fi meritat un film mai bun.
bis ende...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu