joi, 20 ianuarie 2011

RIP Cristian Paturca

aflu de la Metalhead. Omul a trait in mizerie in ultimii ani si anul trecut a primit si "certifcatul de revoltionar". Acum 20 de ani a compus "Imnul golanilor", cintat in Piata Universitatii. De atunci pina acum, din versurile de acolo, nu s-a schimbat mare lucru, sau s-a schimbat, dar nu cum ne asteptam atunci.

iata ce zicea Paturca in 2010 intr-un interviu pentru Evenimentul Zilei:
"
Libertatea o aveam, n-am stiut ce sa facem cu ea. Daca m-as intoarce in timp, as face la fel. As incerca insa sa evit boala. Imi pare rau ca, in '90, n-am luat un Kalasnikov si sa-i impusc pe toti cei din frunte. Eram in birou si cu Iliescu, si cu Brucan, cu Petre Roman... As fi scapat tara de ei. Am fost un naiv, am crezut in niste idealuri. Lasa-i, ba, ca pe astia-i judeca poporul, ziceam. I-a judecat pe naiba. Am facut revolutia boschetarilor. Asta am ajuns, un boschetar! Exact asa sa scrieti
!"
trist !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu