marți, 18 ianuarie 2011

best of 2010 ALD pe hbo (redux)

topul meu pe 2010, cu pozitiile urmatoare-11-20, pe hboclub, pardon www.hbo.ro
citez:
Au fost 151 de filme la cinema la noi anul asta (eu am vazut 88 și mai plănuiesc să recuperez vreo 10, incluzând 3 românești proaste), dintre care 19 românești (cifră imensă, nemaidobîndită din Iepoca de Aur) si dintre care cîteva foarte bune

oarecum diferit de topurile puse pe 1 ian. pe blog si de cele pe care le-am facut pentru presa, datorate faptului ca Inaginariul Doctorului Parnassus si Profetul le-am vazut in 2009...la fel si Thirst si Louise-Michel !
deci din nou:
1. Inception
2. Shutter Island
3. The Road
4. The American
5. Kick-Ass
6. The Book of Eli
7. The Social Network
8. Millennium 1
9. The Ghost Writer
10. Micmacs à tire-larigot
si top 3 film romanesc:
Film românesc top trei:

1. Autobiografia lui Nicolae Ceauseșcu (regia Andrei Ujică)
2. Morgen (regia Marian Crișan)
3. Portetul luptătorului la tinerețe (regia Constantin Popescu)
si:
Get Him To The Greek (comedia anului 2010)

L’illusionniste /Iluzionistul (regia Sylvain Chomet), animația anului

• Megamind – animația anului (3D)

Hot Tub Time Machine

• The Town (care a avut premiera la noi abia pe 31 decembrie), un Heat în Boston cu aromă blue-collar cu şi de Ben Affleck

Whatever Works-Woody șaptezecist făcut azi cu Larry David în rolul său tipic

Robin Hood - un Ridley Scott prost sau inegal e tot mai bun decît ce fac alții în domeniu

• Splice (Vicenzo Natali), un alt canadian a la Cronenberg, care se duce după la jumătate într/un teritoriu ridicol

Up in the Air (2009) - îl prefer pe Clooney din Americanul !!!-ar trebui totusi descalificat pentru ca e din 2009 ! la fel ca si The Town si Piranha, pentru ca le-am vazut in 2011, if it has to be fair!!!)

Piranha (Alexandre Aja) - the good feel, guilty pleasure movie of the year, în 3 D sau 2 D, pentru voyeuri şi voyeurişti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu