sâmbătă, 7 aprilie 2007

the keith ultimatum

6 aprilie 2007
am vrut să scriu The Revenge of Disney, sau piraţii pe brink, care scenă oricum apare în Return of the Jedi...pe nava lui Jabba...enfin...

după ce vestea că l-a prizat pe taică-su a făcut ocolul lumii (acum că vin Stones la noi, am văzut că şi tabloide precum Libertatea, etc au pus pe prima pagină ştirea), deci the Keef e in....Disney s-a cam speriat..după cum scrie în articolul din LA Times

Snorting remark by Keith Richards doesn't sit well with Disney

He has a cameo in 'Pirates of the Caribbean: At World's End,' but he 'won't be doing a lot of publicity for this movie.'




ca şi cum Keith cu asta se ocupă...promovare de happy meal vizual, yep, dar se duce dracu' franciza dacă se află că modelul pentru Jack Sparrow, cel mai îndrăgit pirat PG 13, family friendly e un soi de canibal...eu mă număr printre cei ultraminoritari pentru care seria cu piraţii şi Caraibe au vreun interes din cauza lui Keef the human riff, cunoscut azi ca the "infamous snorting patricide." Sigur Denis Leary
şi-a aprins o ţigară şi rîde în gura mare...



mi-aduce aminte de bancul cu vampirul la morgă, disperat, fomist.

-n-aveţi un cadavru proaspăt, ceva ?

-nimic.

-Atunci, măcar nişte cenuşe, să-mi fac un expresso.



talk about the long good friday...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu