miercuri, 18 aprilie 2007

Gil Dobrica RIP

17 aprilie 2007
Hai acasa !



singura piesa a lui Gil, de pe youtube, un playback de la B1 din 2005.

il stiu ca multi altii din Nea Marin Miliardar, unde a avut un cameo. Iarba verde de acasa, adica prazul lui Nea marin si Mr Juvet.

l-am vazut live prin 1987 la un concert rock, in dschidere Iris sau pe-colo, la clubul Tractorul din Brasov.

au zis ca e un Ray Charles român, sau un Tom Jones aş zice. mie personal mi se părea că aducea cumva cu Bruce Springsteen. Alcoolic si din Bănie, nu din Jersey.

Cred ca am dat mâna cu el. Cînd l-am vazut la Cerbul la Brasov cind au fost Ray Charles şi James Brown, in hol la ARO, cu Remus. Cu toţii acum duşi. Gone. RIP.

a reapărut alaturi de Hanno şi Nightlosers. in 2002. Briefly. Cred ca l-am mai vazut în Lăptărie. Sau trebuia să mergem..

"61 de ani. guta cronica, pneumonie dubla."casualties of war....

"munţi şi văi, mori de vînt, rîuri repezi, trecători,...."
sper ca fie ceva din toate astea p-acolo..prieteni dragi (nu că sunt fan, dar macar cu Dan Spătaru se poate bea un schpritz, de Gica nu ştiu dacă bagă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu