joi, 19 aprilie 2007

therapy ? nah...injury...duh

19 aprilie 2007
a fost de super KK. adica KKK, dar intr-o tara in care azi s-a suspendat presedintle cui ii mai pasa ca in Fire trebuia sa se fi dat foc...si nici pe trioul Therapy nu-i credeam asa loseri...nu s-a putut vedea nimic, nu s-a putut respira, era mai nasol ca in troleu, mai bine staream acasa si ma uitam la Beerfest...circa 30-50 de oameni cred ca au enjoyed acest non-event numit concert, asa ca io nu mai merg la asemenea manifestatiuni, m-am enervat asa tare incit m-am certt si cu prietenii acompaniatori, locul e abject si eu am imbatrinit, daca prever un vin cu fromage si niste Warren Zewon acasa, decit un valmasag de infectie subterana...sau cum ziceam puteam sa bne uitam la Beerfest, dar am un pet de Lowenbrau in frigider si poate azi e seara (bei nemteste, te distrezi romaneste ?), la bar la Fire au crescut si preturile in timpul concertului, de la 80.000 la 90.000 whisky-ul (o fi fost tip included ?)...who knows, who cares...deci io la Preotesaa, Fire si alte locuri de gen nu calc, am facut rabat pentru Agronomie si o sa mai fac pentru Polivalenta, dar asemenea tzeapa, cu bilete vindute, ingramadeala si vizibilitate si aerisire zero....ar trebui interzise...daca veneau pompierii ar fi trebuit sa inchida localul...ma mir ca n-u fost injuries, casualties, am stat sus la gura de aerisire naturala de afara si am vazut pe un ecran trupa, parca cinta in Beirut, imagini filmate de Lynch in seria Rabbits...sau din caseta din Lost Highway...whatever man, cum mi-a zis cineva, "ce te asteptai, e Fire, nu ?" /"Nu, e fire, e gunoi...Fire, fire era misto daca urla Beavis si dadea cineva foc pe piesa lui Hendrix (eventual cintata de Alice, nu in chains ci Cooper)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu