miercuri, 18 aprilie 2007

Therapy ?

17 aprilie 2007
diseara concert, in FIRE de ce oare acolo ? dar daca n-am ajuns la Budapesta pentru Waters (thx to friends & people I know) mazbe this will be eine kleine success. Mai indoiesc dar poate tocmai de aia....

Therapy merita o sala mai buna, o sala macar, am inteles ca s-au pus in vinzare 700 de bilete, i-am vazut in 2000 la Sziget la scena MARE, erau de senzatie, toata lumea facea mosh si trebuia sa intri in ritm cu ei...so much for the ten year plan....uite, cut to> seven years later vin in Romania, macar la Agronomie, ceva .....si asta e lowest of lowest...

Diane am ascultat de dimineata...

my girlfriend says./ tiltul exact imi scapa/era piesa mea favorita

..I got nothing else to do, (Screamager pe myspacemusic....



si o bucata de video din Viena....



macar poate mai bondam cu friends aka people I know, sau bem un Guinness sau Kilkenny (Kilkenny ?, nah, au facut-o les belges deja, cel putin un bit din el)....

will report tmrw....hopefully de bine.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu