miercuri, 5 mai 2010

LMA "domnu' Lance" !

Lance Henriksen face 70 de ani Azi ! same age with Al Pacino ! am facut un interviu cu el in 2002 cu AC, pe vremea lui Hellraiser al citelea la Snagov pentru ceea ce a fost atunci pe print, nr. unu din FILM 100 %. Si ne-am imprietenit foarte bine dar ulterior nu ne-am mai vazut si ne-am imprietenit cu Udo, Udo Kier. Au jucat amindoi in Modigliani la Buftea si in One Point O, alt film la ale caroi filmari am fost "hang-out journalists" in vara acea (dupa spusele lui Payne, Bruce Payne).
Acum sunt curios daca sir Rid ii da un rol in prequelul la Alien in 3D. In ultima vreme "domnu Lance" (asa cum il rasfatau costumierele de pe platou si nu numai) s-a cam ingropat in filme de serie Z, asa ca ii urez ca-n urmatoarea decada ori sa se scoata din pottery, hobby-ul sau si al sotiei, ori din voiceover work (he does that a lot and who can blame him ?) ori sa ajunga cumva back in. Si Millennnium the movie ???? Lance zicea ca i-ar fi placut sa filmeze Bucurestiul ca Bucuresti....

exista un sit, Back to Frank Black, unde puteti semna petitia catre Fox pentru a relua serialul Millennium, si alta pentru Millennium the movie !
feel free to join in ! He needs it ! Am aflat tot de aici ca domnu' Lance a primit premiul pentru intreaga cariera anul asta la BIFFF, Brussels Fantastic Film fest, devenind Knight of the order of the raven, dar Kenny n-a zis nimic (au avut si o fantastica retrospectiva de spaghetti western).....so here it is the clip(cant be embed :( )

"It was like a lifestyle. The problem was that I never let it go." -Lance Henriksen, about the Frank Black character

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu