marți, 13 aprilie 2010

Cotatii (Whatever Works)

problema cu scrisul de recenzii la film e ca daca scrii imediat esti mult mai impresionist (si impresionat) si mai generos, in retrospect mereu a trebuit sa tai o stelutza din cotatia initiala. La filmele vechi e mai usor, pentru ca poti evalua calitatea lor prin trecerea timpului, cu gradul de invechire si cel de . La cele noi trebuie sa-ti dai seama de potentialul lor de re-vedere. So...trebuind sa dau niste cotatii pentru Obs. Cult. am fost mai zgircit si m-am si razgindit re; Avatar, Shutter Island (one down, one up). Filme vazute care au pierdut din efect (Invictus, Green Zone, The Road), sau de ex. Whatever Works. Vazut ieri si amuzat (as putea spune copios) dar dupa cum am mai zis, filmele lui Woody Allen sunt asa de volatile incit ai senzatia ca ai mincat o briosa, un pateu, vrei dupa ai ceva mai mult, meat & potatoes, dau cum am avut eu, un double bill William Holden (something classy and strong). Dupa Larry David si problemele lui, azi n-am fost in stare sa dau unui film care mi-a placut nu mai departe de ieri mai mult de trei stele, pentru ca jumatatile nu exista aici si desi cotatia mea ar fi de sapte, Whatever Works care e un Woody Allen bun si tonic (si acum am aflat si de ce, scenariul fiind scris hat, in anii 70 pentru Zero Mostel), si o reintoarcere la New York. Mi s-a parut ceva in aerul filmului de Woody de anii '70 dar m-am gindit ca e de la aerul primavaratic newyorkez, vazut in aerul primavaratic bucurestean. Anyway, Whatever Works, cu idiosincrazii si momente de piesa de teatru de Neil Simon,
7 din 10, 3 1/2 din 5.
L-am pus la coloana de recomandari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu