luni, 12 aprilie 2010

not lazy...

adica de vreti sa stiti inafara de Finlandia (deer Hunter for Roland's thompson gun), Bowmore, Glenmoarngie, Absolut, Arx, Darien, Urlati, "chitaristi zgomotosi si fantezisti" si plimbari de primavara am mai bagat:
1. THE ROAD
2. GREEN ZONE
despre care am sa scriu (postez) asap
am sa vad si Whatever WORKS !!! noul Woody, la Studio !!!
si da, au murit polonezii, ce comemorau 70 de ani de Katyn !
Zubrowska n-am ca as fi comemorat si eu! Tu-Po-lev !!!
ascult ala greu insa"
SLASH, cu invitati, mega (OZZY, LEMMY, ALICE C., Ian Asbury and less VIP ones like Kid Rock and Fergie), vrea sa-l bata pe Axl cu Chinese Democracy da'n-o sa poata, acu' cica apreciaza albumul si omul, c'mom, man,,,

John Hiatt cu The OPEN ROAD (piesa titlu e un clasic)

soundtrackul downbeat la THE ROAD cu Nick Cave si Warren Ellis (their third)

shi noul Jimi Hendrix (suna nashpa sa zic noul, but we live in such a schizoid world i am legion:-) Valley of Neptune cu un cover cool instrume(n)tal Cream...

and last or not least JEFF BECK a scos album dupa sapte ani de pauza,
cmon those cars must be demanding ! dupa ce concertul meu preferat pe video din 2008 a fost Jeff Beck la Ronnie Scott's, acum avem parte de EMMOTION And COMMOTION, complet cu coveruri la Nessun Dorma (Turandot/Puccini) si Somewhere Over The Rainbow ! Shut up Eric, yep I know...I know...trust me on this one....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu