luni, 12 aprilie 2010

Guitar day/ziua chitarilor -the Big Jam !!!

fost interesant la Bulandra desi nestiut de publicul larg, sau poate astra era ideea, am prins un pic de master class si avind in vederre ca la virsta mea am facut destul air guitar pe cit sa fiu pe scena cu bajetzii, m-am intors la concerte (cite o piesa-doua-trei de bucata), pe stiluri diferite, si la sfirsit marele jam, normal pe Hendrix, cu un Schwepps introdus cu Absolut, mah, dupa concerte am trecut pe Finlandia !
my movies pe youtube...

BIG JAM Hendrix part ONE !

BIG JAM Hendrix part two !
*
cei shase chitaristi sunt: Andy Timmons (US), Brett Garsed (Australia), Michael Angelo Batio (US), Greg Howe (US), Richars Hallebeck (Olanda) si William Stravato (care o sa cinte la Juke Box simbta viitaore)
v postul anterior cu link wiki or so-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu