marți, 27 aprilie 2010

Iron Man 2 (2010)

tocmai m-am intors de la vizionarea Iron Man 2, la care m-am dus pentru Mickey Rourke si AC/DC, nurii Scarlettei puteam sa-i vad si dintr-o poza. Dar la fel e si cu Mickey si cu AC/DC. Mult asteptatul soundtrack la care n-au contribuit cu nici o piesa noua) consta intr-o piesa la inceput (Shoot To Thrill) si una la sfirsit (Highway to Hell cred).

Filmul pare a fi cel putin sloppy asamblat iar Rourke e wasted, pacat !!! pentru ca el chiar s-a chinuit sa creeze un personaj...cu accent rusesc, tatuaje si pet bird (Birdie Num num ?). Despre metodele lui audio am aflat de aici (Crazy si Rehab).

Mandarin after credits am auzit, ca noua scena nu ne-au dat-o :( -ca embargo)
rectificare; nah, e Thor si ciocanul sau, am vazut pe youtube. Ca filmul ala, e , deh, gata. Mandarin cica o sa fie bad guy-ul din 3.scutul lui cpt America intr-o scena (la fel ca in primul film), un cameo Stan Lee as...Larry King, o gramada de piese de mambo jambo si un score de John Debney compus in 4 zile (se cam simte..:(), am auzit de reshoots dar nu stiu cite de multe au fost...
pacat de Mickey si raliul de la Monaco care e de vazut in Grand Prix
Downey seamana chiar cu Al Pacino la un moment dat, e arogant si mega-star indolent
cind ar trebui sa creeze drama nu pot empatiza cu el, cind e funny mi se pare ca se da mare...get out of the doughnut, man...

John Slattery din Mad Men e chul ca tata lui Stark, Howard
Don Cheadle e debil ca replacement pentru Terrence Howard
Sam Rockwell e cam penibilutz...diet coke of evil..., dar cel mai enervante sunt scenele cu Gwyneth Potts si Stark, jeee, in plus efecte tone dar sloppy
vreo 4 scene bune in film si f putzin Mickester...(am auzit ca-si ia revansa si joaca in Ghenghis Khan by Milius, more power to them),
sincer e la nivelul la Punisher-war Zone si ala macar a fost violent...no fun...prea mult american political bullshit si just bullshit, Favreau e cam penibil ca actor si ca regizor pt un film de asemenea anvengura neee
Sam Jackson-Nick Fury cu eyepatch are 2 scene (I'll keep my eye on you)
cronica la filmul original aici
2 din 5, 4 din 10 (as da cu indulgenta un cinci pentru Rourke si AC/DC dar meritau un film mai bun !

Not really !

2 comentarii: