marți, 16 septembrie 2008

Richard Wright RIP

aseara in timp ce celebram seara kazahstaneza am primit sms "Here the big ones roll", Richard Wright, organistul de la Pink Floyd s-a dus, la 65 de ani de cancer. Imi pare rau ca n-am reusit sa-i vad pe Floyd in 1994 la Praga as supposed, dar atunci i-am vazut pe Ray Charles si James Brown la Brasov. Si ei sunt morti acum. mai ciudat e ca duminica pe aeroporul Attaturk am luat in mina dvd-ul cu David Gilmour in concert, la care Wright cinta la keyboards. Si ieri la fel la media galaxy. Si noul Uncut e pe coperta cu Pink Floyd songs....another brick in the wall !!! sau mai mult the great gig in the sky, piesa pe care el a compus-o (alaturi de Us and Them pe Dark Side of the Moon)

acum Uncut au facut un tribut/obituary aici
si aici tributul lui David Gilmour

"He was gentle, unassuming and private but his soulful voice and playing were vital, magical components of our most recognised Pink Floyd sound."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu