luni, 22 septembrie 2008

First we take Manhattan, then we take...Alin !


si a fost Leonard Cohen. La multi ani i-am cintat la fel ca multi altii, aseara pe stadionul de linga Minastirea Casin si Arcul de triumf. Nu stiu de ce m-am simtit in Grecia, nu la Bucuresti. Poate din cauza instrumentuelor de coarde gen Buzuki, sau a luminii, sau a bisericii din spate. Aventuri extraordinar de moronice, cind am intrat in Bucuresti concertul incepea. Am inteles ca multa lume a crezut la fel si s-a intrat la greu pe primele piese. A urmat o cursa no limits pina la concert, intrarea rapida si patrunderea in sectorul VIP. Not bad...am prins si ultimele 2 piese din prima parte, cu Anthem, Ring them bells, "there's a crack in everything, that's how the light gets in." Am pierdut in schimb preferatele mele, The Future si Everybody Knows...A fost extrem de emotionant sa-l vad pe Cohen, I'm your old man... 74 de ani si verde si viu si real...cu palaria de personaj de film noir...Am aflat si sesul vietii din Tower of Song...“tudamdamdam-tudamdamdam”, don't stop! A fost concertul anului in Romania anul asta ! Piesa finala, cintata cel mai bluesy, The Gipsy's Wife, Take this Waltz, Sisters of Mercy, Closing Time !

"Like a bird on the wire,
Like a drunk in a midnight choir
I have tried in my way to be free"

3 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu am ajuns la concert, dar m-a dezamgit "organizarea" ca sa spun asa, in momentul cand am vrut sa cumpar bilet am vazut schema stadionului, cu scaune (si un fel de loji vip) in fata si apoi de la jumatate locuri pe gazon in picioare. Asa ceva nu am mai auzit de la rusi prin anii 90' cand la concertele rock in fata scenei erau tot felul de oameni ai zilei care se uitau ca la teatru la show. La Cohen merge sa pui scaune dar atunci fa acest lucru pe toata suprafata, e absurd ca cei in picoare sa stea in spate.

    PS: Off topic: ce se intampla cu filmul Control al lui Anton Corbin despre Joy Division, era initial programat pt. 26.09.2008, acum e nowhere to be found pe site-ul cinemagia. Se pare ca Transilvania Film e distribuitorul.

    RăspundețiȘtergere
  2. re: control-e aminat deocamdata, n-am o data fixata info...

    RăspundețiȘtergere
  3. si probabil nu ami vine deloc la cinema, asa am auzit acum. Ia-l pe dvd or download!

    RăspundețiȘtergere