luni, 8 septembrie 2008

Eurasia day 2, part deux -tulpan redux

am zis ca s-a dat Tulpan, dar n-am mai pomenit nimic. Asta din cauza ca am vazut doar inceputul, sfirsitul si doua bucatele la mijloc. Asta pentru ca nu avea subtitluri. Oricum era dat de pe video, si a inceput filmul, si rien, rien de rien. Kanietz. A inceput, nu intelegeam nimic. Sala ridea, unii se foiau, se iesea, nu pe rupte,d ar orisicum. Am iesit si eu, pe hol il vad pe regizor, Sergei Dvortsevoy, care gesticula aprins, potolit de organizatori. Vroia sa opreasca proiectia pentru ca nu avea subtitluri in rusa si engleza si pentru ca era proiectat in format incorect. Anyway, Michael "Fitzcarraldo" Fitzgerald l-a convins sa renunte, spunindui-se ca sala e in mare parte plina de cazaci, care apreciaza imens filmeul. Am mai intrat si intr-adevar asa era. Se ridea, se freamata, frustrant pentru mine, care am iesit din nou in holul piramidei, marmura neagra, producatorul Baumgarten si el suparat, multa lume, occidentali debusolati in asteptarea dineului. Am intrat sa vad finalul, s-a terminat, aplauze furtunose, organizatorii si-au cerut scuze si au promis o alta proiectie, sper sa vad si eu filmul cum trebuie. Si apoi toat lumea s-a relaxat la mincat si baut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu