duminică, 14 septembrie 2008

Stefan Iordache RIP

abia m-am intors si deschid un site romanesc si ce aflu, ca a murit Stefan Iordache, intr-o clinica din Viena azi dimineata. Avea 67 de ani. Ultima oara l-am vazut alive la TIFF in 2006 cind a primit premiul de excelenta. ultima oara cind l-am vazut intr-un film, a fost in Omul zilei (n-am vazut nici Faraonul, nici Ticalosii, ultimele lui aparitii). Actorul preferat al lui Dan Pita care i-a dat roluri intlectuale, dar mai bun la Daneliuc in Glissando si Editie Speciala. Cel mai iubit dintre paminteni, Bietul Ioanide, De ce trag clopotele, Mitica?, Ciuleandra. A debutat in film cu Strainul in 1964. Incetul cu incetul se duc toti. RIP.



din ziare com: Stefan Iordache a acordat, in iulie, cu doua luni inainte sa moara, un interviu despre care a spus ca este ultimul pentru ca s-a saturat de trancaneala care nu ajuta la nimic.

"Este ultima mea aparitie in public, in afara scenei, acolo unde bate inima mea. Nu mai vreau sa trancanesc. La ce foloseste? Sunt mahnit. Nici vehement si nici suparat. Mahnit. Vorbim cu totii in vant, pentru ca nimic nu se schimba.

Aleg sa nu ma mai implic in societate. O fac pentru prima si ultima oara. Ceea ce traim este o telenovela. Dar nici sensul peiorativ al ideii de telenovela nu mai este suficient pentru ce traim. E o manea. De prost gust", explica Stefan Iordache de ce acesta este ultimul sau interviu, acordat ziaristilor de la "Jurnalul National".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu