duminică, 8 noiembrie 2009

KISS is/are back !!!!!

KISS au scos un noul abum, SONIC BOOM !
rimeaza, nu ?
aflu de la telefon de la C.Laza, thx mate :)! Si acum va zic si voua, care nu stiti si care va intereseaza ! Daca nu stiti, ca a aparut pe 6 octombrie ! KISS e o trupa speciala in viata mea, pe vremuri gastile erau separate in AC/DC si KISS followers, dupa cum a urmat cu Maiden si Judas sau Metallica si Megadeth. Eu am ales pe After Christ Devils come, cica si nu pe Killers in Satana Service. Desi prin 1983 cineva imi spunea ca pe Gene Simmons cel cu limba lunga il cheama Jean Simionescu si e din Timisoara. Astea da legende urbane din vremea lui Cio Bao il nero, nu cele lui Mungiu&co !
anyway, back to topic. Ultimul album KISS de studio cu material nou dateaza din 1998 (Psycho Circus). Nu mi-a placut deloc la vremea lui si l-am dat. Big Mistake ! La fel s-a intimplat cind am ascultat o caseta prin 1983-4 cu primul lor album. Mi s-a parut ca au un sound obosit, monoton, greoi. Mda, young and dumb-ass ! I-am vazut pe KISS in februarie 2000 la Praga, in T mobile arena, showul 3D cica (put on the glasses, put out the glasses, oricum noi n-aveam glasses si 3D-ul era pe ecrane laterale. La vremea aia inca nu pot zice ca-mi placeau, nebunia a venit dupa si se leaga la drumurile de Vama si piesa I Was Made for Loving You. Care e priceless pt. mine pentru grupul de mongoloizi -gifted people, sorry, cehi sau slovaci sau cehoslovaci, impodobiti cu ochelari 3d, din care se distanta unul, care urla sporadic cu puternic accent slav, "I was made for loving you". Inainte sa inceapa concertul, in timpul si dupa ce KISS au cintat megahitul lor. Asa, cam din 3 in 3 minute. Plin de patos si disperare. Eram cu Terje si prietenii lui vikingi, ceva gen Banderas in Al 13-lea razboinic, doar ca eu eram al 4-lea si cam wuss, am coborit perpedes din Bila Hora pina la castel si s-a alunecat pe gheata, ceva de genul masina abandonata. Ne cracanam de ris de cite ori urla omul "I was made for Loviiiing you">>>. Si ne simteam la fel de retarzi ca si el. Rima a ramas.

Anii 00. KISS au mai vindut la greu merchandise, au fost si in Bulgaria, n-a vrut nimei sa mearga cu mine pt ca as fi bagat, Gene Simmons a scos albumul ASShole, ceea ce si e, but rich asshole si cu record de gagici copulate
(i-a depasit pe Mick si pe Warren B.), mda, el si-a tinut jurnal....
Ace Frehley si Peter Criss s-au tirat duap tour-ul de reunion, Gene si Paul Stanley i-au cooptat pe tobarul Eric Singer (la KISS din 1991 dupa moartea lui Eric Carr, eu l-am vazut de 3 ori cu Alice Cooper cu care cinta din 2000) si chitaristul Tommy Thayer, si s-au apucat de munca, la albumul # 19. Rezultatul SONIC BOOM ! 11 piese scurte si concise, si pline de RnR ! Nici o balada, si mai bun decit ultimul AC/DC ! Nah, dupa 11 ani poate era si cazul !
gotta say, it made my day, mai mult ca noul Rammstein, si, ca noul WASP (Babylon), suna a KISS clasic si de acum 20 de ani ! poate cel mai fun album 2009 dupa Chickenfoot ! Astept noul turneu ! Gene, time to make some money !


Wal-Mart distribuie exclusiv albumul in SUA si Canada,[12] ca un three disc package cu noul album, albumul Kiss Klassics (un best of deja existent in Japonia ca Jigoku-Retsuden), si un DVD live cu 6 piese din Buenos Aires, pe 5 aprilie 2009, digipak cu un booklet de 20 de pagini . Primul single e "Modern Day Delilah". Debut in top Billboard 200 direct pe locul 2 !!! Gene is glad !
tracklisting:
1 Modern Day Delilah 03:37
2 Russian Roulette 04:32
3 Never Enough 03
4 Yes I Know (Nobody's Perfect) 03:02
5 Stand 04:50
6 Hot and Cold 03:36
7 All for the Glory 03:49 suna a imn bonjovi/def leppard, very FM & anthemic !
8 Danger Us 04:22
9 I'm an Animal 03:47
10 When Lightning Strikes 03:45
11 Say Yeah 04:27
4 din 5
Say Yeah ! Yeah Yeah Yeah !!!
cronica lui Ticke (Brushvox) aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu