luni, 16 noiembrie 2009

WASP U VERY MANY

veni vidi not vici sau poate ca era de vicii...
trebuia sa ma fi pazit de cortul incalzit...mda, numa la Sziget la cortul metal hammer am mai vazut ceva mai de kk, oricum primul/singurul concert in Arenele Romane cu capul in jos, adica in parte ailalata fata de scena normala, etc....
lucru okey in tarile normale, au inceput la fix. Opt. Eram inca prin parc, coboram. Da, nenica, WASP si Leonard Cohen incep la fix, bravos, dar nu era cazul. No band de incalzire, okey by me, dar am piedut prima piesa si am intrat pe The Real Me. Ca Lawless & co sunt emuli The Who stiu, si multe altele pt ca au avut coveruri destule, si am mai observat un lucru, ca solo-ul piesei The IDOL seamana leit cu cel de al Confortably Numb-PF doar ca mai heavy, not that it's something bad....

o trupa din 1982 cu 12 milione de albume vindute, cinta intr-un cort de kk care pare a fi o elucubratie de (aici se tine raveurile de la The Mission) la cel mult 1300 deoameni, probail sub 1000 anyway, deci ma intreb care le e gajul, Lawless arata si se comporta obosit, mai mult Cristi Minculescu decit Gene Simmons, idolul si modelul sau, restul trupei e non-descript si nu vreau sa par rau ca nu mi-au dat acreditare moca care m-ar fi indulcit sau n-as fi scris, dar dind bani seriosi pe bilet-cred ca nu facea decit maxim 50 ron toata aventura, 100 (95 sau 110 functie de...,.) fiind prea mult)/....si mai peste, vine si ploaia la plecare, rain on me (not Reign) si ne-a facut ciuciulete...


cam asa era si la Bucuresti....doar ca sunetul sigur difera

am fost atit de ultragiat sonor incit am scris un mail pe situl WASP plingindu-ma de conditiile de sunet si live in general, au fost oameni care au plecat unul dupa altul, altii se refugiasera in spate, rau de tot, am fost in schimb uimit de following-ul trupei, de gagicile de la concert, si de rockerii tineri, bravos, dar un alt os de ros...cred din toata inima ca meritau un sound acatarii si o scena mai buna, plus ca figura lor cu clipurile din spate one on one le-a daunat la maxim, mai bine aveau sound und vision. Dar la sound of hell, ce sa mai vrei ? Un Jack cu gheata, aveau Jack, cam minuscul la gramaj, dar macar il dadeau separat, si niste gheata ar fi fost binevenita :) asa ca m-au mai decavat de niste roni si neu(roni)
Playlistul am inteles ca e acelasi in tot turneul dar nu e asa:
(ce am retinut io)
1. Medley: On Your Knees/The Real Me
2. L.O.V.E. Machine
3. Crazy
4. Babylon's Burning
5. Wild Child
6. Chainsaw Charlie (Murders In The New Morgue)
7. The Idol
8. I Don't Need No Doctor
9. Take Me Up
10. I Wanna Be Somebody

BIS:

11. Heaven’s Hung in Black
12. Blind In Texas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu