luni, 9 noiembrie 2009

A Christmas Carol 3D (2009)


duap cum observa Hollywood Reporter nu mai e Dickens' Christmas Carol ci Disney's CC 3 D. IN Imax 3d, real D, etc. Dar e si Zemeckis' CC in 3 D pentru ca de cind a descoperit gimmickul acesta s-a concentrat numai asupra acestei tehnologii si s-a jurat ca n-o sa mai faca filme "normale". O fi bine, o fi rau ? Mie mi-a placut Zemeckis pe vremuri dar mi s-a parut ca a cam pierdut-o, sa nu zic cu totul. Dar Beowulf mi-a placut (cronica mea aici).
pe metacritics, parerile sunt impartite, dar eu zic ca filmul e souless. Nu am vazut versiunea Scrooge cu Albert Finney a lui Ronald Neame din 1970 dar preferata mea e Scrooged cu Bill Murray. Si Michael Caine in cel cu Muppets. Aici Jim Carrey (da, mr. a thousand faces CGI, easy way Lon Channey TM Jim C) e Ebenezer Scrooge, si ghost of the Xmas past/present & future. Cel mai de kk e Tiny Tim, progenitura lui Gary Oldman, (oldman care apare ca o caricatura nereusita,. ar trbui sa dea in judecata animatorii, really, sau nu mai e acelasi Oldman si a devenit oldman...look at my life, ssaid Neil Y.), si care zice sarbatori f. si toate alea cu o siluinta care era sa ma dea jos din scaun...
showcase de 3 d fantastic, fantasmagoric, dar pe mine tot ma dor ochii de la ochelari, care-s grei si incomozi si imi dau senzatia de fake oricit de bine animata ar fi Londra si fantomele ei...virtuale...
2 1.2 din 5, 5 din 10 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu