duminică, 22 noiembrie 2009

ALD'S Life of Brian (LMA Terry Gilliam)

A fost ziua lui Terry Gilliam (69, LMA Terry, prima zi de Sagitarius, cu tot cu Scarletta si Jamie Lee si Robert Vaughn si Steven Van Zant, wow, whata day but not so much pentru PDL),

un poll din filmele lui l-a declarat cistigator cu 29,6 % pe Monty Python and the Holy Grail (nu-i corect, e co-regizat...), favoritul meu Munchausen /The Adventures of Baron Munchausen e pe al patrulea loc de la coada, si m-am hotarit sa ma duc la Diana Krall ca era in drum de vot, dar no succes de intrat cu 50 ron, so Fuggetaboutit ! In schimb am revazut pentru a miaenshpea oara LIFE OF BRIAN>, din nou editia mea Criterion care nu se vede prea bine, nu era prea curatat, dar are in plus scenele taiate care sunt un deliciu (mai ales Sheeep si Otto),

si profit de ocazie sa declar din nou acesta capodopera as one of the best films eer made, acum stiu ca fanii Python sunt impartiti, intre Holy Grail si Brian, there is no contest despre Meaning of Life being third. Am mai observat ca Brian are aniversarea de 30 de ani, deci LMA Brian, stiu Graham Chapman nu mai e demult, decit in urna cu care au venit Pythonii la Aspen, gen SOB
Nu retin cind am vazut prima oara Life of Brian, si habar n-am de ce, dar cred ca prima copie la film pe vhs am adus-o din Danemarca, apoi am
avut-o letterboxed via Arte, ca se tot dadea de Craciun, apoi l-am vazut cu prietenul meu T. si prietena mea de atunci la Praga in 97, l-am mai vazut si singur, si cu AC, si cu Rares care a plecat in Irlanda, am luat apoi DVD-ul Criterion l-am vazut prin 2004, cu prietena mea de atunci, tot cu documentarul despre Pythoni in locatie...

Terry cu barba, e al doilea din dreapta

good choice on Election day anyway, the name is Brian (Great song, de Bond intotdeauna am zis, cintat de Sonia Jones), si mai actual decit oricind, cu JPF teroristi si PFJ si PPFJ, ca la Caragiale, si Biggus Dickus si Incontinentia Buttocks... "what did the romans ever gave us? "

People called Romanes, they go, the house?


si Gilliam care nu stiu daca Parnassus mai vine la cinema, cronica de la Cannnes aici
well,
"Always Look on the Bright Side of Life" (valabil si pentru Melvin Udell)

If you have enjoyed this film,
why not go and see "La Notte"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu