vineri, 13 noiembrie 2009

Tiger Lillies live at Metropolis

nu stiu cum sa etichetez postarea, pentru ca nu e nici jazz si nici blues si nici rock, ci un cabaret punk, undeva intre Jacques Brel si Tom Waits. (dixit net: Their surreal style has been described as darkly humorous, Brechtian, gypsy cabaret).
Trioul cult londonez Tiger Lillies si-a luat numele cred de la filmul lui Woody Allen, What's up Tiger Lily ?
Cinta din 1989 si in 2009, duap 20 de ani fara muschetari, au ajuns si la Bucuresti, la festivalul "Viata e frumoasa", la teatrul Metropolis. Cind m-am interesat de bilete, am aflat ca e sold out de mult, dar s-a suplimentat cu inca un spectacol. Si am resusit sa rezerv pe eventim ultimele bilete, pentru ca la Carturesti mi-au zis ca nu mai au.

Si am fost, asta e, daca n-am ajuns la Gary Moore la Budapesta... Sala mica, cocheta, ultimul rind, suplimentat cu scaune normale. Nu cred ca au intrat mai mult de 200 de oameni. Eu stiu de TL de la Karla, o prietena de la Praga, care mi-a zis prin 1999, ca e o trupa total neobisnuita, pe care ii stia k o ardeau pe acolo. Au facut si piese pentru Plunkett si Macleane care s-a filmat acolo, filmul lu fi-su lui Ridley, Jake. Apoi am primit din Irlanda de la prietenul meu Rares, un tricou cu o papuse gonflabila, crucificata,

anume coperta de la albumul Bad Blood and Blasphemey !
La Bucuresti showul s-a numit:
“SONGS FROM THE SHOCKHEADED PETER AND OTHER GORY VERSES”
adica de pe muzicalul Stockeaded Peter si pe albumul Gory Verses

Solistul Martyn Jacques are fata mascata, vopsita gen kabuki, in anumite momente arata ca un clown, Charlie Chaplin, sau Fish sau King Diamond. Si cu vocea high-pitched, cu Tery Jones (in drag) de la Monty Python. Bateristul face mai mult teatru, si are o tona de gadgeturi cu care face atmosfera. Iar (contra)bassistul zici ca e dintr-o trupa de dixieland intr-un speakeasy din New Orleans.
din piese:
Hell (de pe Births, Marriages And Deaths-1994)
Angry (de pe 7 Deadly Sins)
Masturbating Jimmy (de pe Urine Palace, 2007)
Killer(de pe Bad Blood and Blasphemey-1999)
Avarice (de pe noul abum, Freakshow, 2009)
Snake Woman (de pe noul abum, Freakshow)
Piss on your Grave (de pe Two Penny Opera-2001)
The Dreadful Story About Harriet And The Matches (de pe Stockeaded Peter-1999)
Cancer (de pe Stockeaded Peter-1999)
etc,
Bis:
Lobotomy (de pe noul abum, Freakshow)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu