marți, 17 noiembrie 2009

LMA Marty !

Scorsese a implinit 67 de ani ! Cum trece vremea ! Primul film de el l-am vazut pe Bulevardul cu cinemtografe, pe la 13 ani, l-am fortat pe taica-meu sa ma duca la THE LAST WALTZ ! N-am inteles eu mare lucru atunci decit ca apareau Clapton, Neil Diamond si Ringo Starr, mai mari nume pentru mine ca The Band si un anume Bob, era la sala cu balcon din mijlocul bulevardului, care era plina din cite imi amintesc ! Tot atunci am vazut si La est de Eden al lui Kazan cu James Dean. Sau tot pe Bulevard. Memoria e afectiva, stiu. In fine, asteptam Shutter Island, mereu aminat (premiera romaneasca pe 25 februarie 2010)! La Globurile de Aur pe 17 ianuarie 2010 Marty o sa primeasca premiul Cecil B. DeMille pentru intreaga cariera!


The DeMille Award recognizes the lifetime achievement of various actors and directors. Recent recipients include Steven Spielberg, Robin Williams, and Al Pacino. Earlier recipients include Walt Disney, Fred Astaire, Judy Garland, and Alfred Hitchcock, among others.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu