joi, 9 decembrie 2010

My 15 seconds of Vai fame !

my 15 seconds of Vai fame ! (yes, I know I look fat, but so's my cousin :)

luni 6 dec. la conferinta de presa (thx. de poza lui Tudor Macovei !)


si BTW l-am intrebat de SV de actorie si de Crossroads si mi-a raspuns ca a fost "too much going into a dark place", si care sunt filmele sale preferate. Tough one. "L-am incuiat", cum a zis Ernesto :) Dar dupa, cind am facut poza l-am reintrebat si mi-a zis confidential; Willy Wonka si fabrica de Ciocolata, am intrebat inutil daca originalul , a zis ca da, apoi dupa o pauza de citeva secunde a zis, si West Side Story.
N-as fi zis...asa n-ai fi zis ca Mr. Vai e un om atit de modest, de non-addicted 2 booze(no info), drugs (never), cigarettes (meening s-a lasat), posteste cel putin 5 zile pe an, si e insurat cu aceiasi femeie cu care a fost din adolescenta (Pia Maiocco, basista la Vixen in AD 1984). Creste albine si face miere (Fire garden honey-remember the album ?)


si Poza pentru grup fara orchestra :) Fani, yo! Enel ! ho !
facuta tot de Tudor Macovei (thx again!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu