luni, 13 decembrie 2010

Donovan la Folk Om bun


am gasit un singur videoclip pe youtube, cu piesa Colors.
Donovan a cintat jumate de ora, el cu chitara lui, in picioare, dupa care a primit un premiu, Doctor folk or something, dupa care au intrat a doua parte a folkistilor romani. Sunt sigur ca a mai cintat cu grupul o piesa la encore dar n-am mai stat sa vad inca o ora de folk romanesc. Si asa am stat pe hol pina a cintat, mai interesant e ca in timpul cintarii lui au iesit oameni buluc, si 99% dintre ei pareau sa habar n-aiba cine e si cu ce se ocupa.
am pierdut si prima piesa pina am intrat in sala, deci a cintat asa:
1. .....?
2. Jennifer Juniper
3. Colours
4. Lalena
5. There is a Mountain
6. Sunshine Superman
7. Season of the Witch
8. Mellow Yellow
award
9. Universal Soldier

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu