vineri, 17 decembrie 2010

The Great Race (1965)

da, am stat si am revazut filmul pe care l-am vazut prima oara la tvr in anii 80 (gen 1986) alb-negru, si mi s-a parut genial...cred ca se dadeau din el secvente la ceea ce se numea "Cascadorii risului". Apoi l-am tras pe vhs, pentru ca am certitudinea ca nu l-am vazut la cinema. Blake si-a dorit sa faca cea mai nebuna comedie ever si productia este grandioasa. Ar costa o tona azi si nu cred ca ar fi decit un dezastru. They don't make them as they used to, numai el a incercat slapstick si i-a iesit partial pina la un moment dat, la fel ca si lui Mel Brooks !

am citit acum ca a fost primit cu raceala la data premierei (a iesit in acelasi an cu Acei oameni minunati si masinile lor zburatoare al lui Ken Annakin, cu care e asemanator in stil si story), si ca este considerat inegal si prea lung. O fi dar Jack Lemmon e genial (fiu-su crede ca asta e cel mai bun rol al lui !), Peter Falk asisderea, Nathalie Wood e hot, Tony Curtis e sexy in alb iar Keenan Wynn e...chel. Muzica lui Henry Mancini e ca si genericul minunat(a). Bataia cu placinte, cea mai elaborata din istorie

subplotul cu Prizonierul din Zenda, si citatul din Seicul, inceputul gen desene animate cu Willie Coyote si Road Runner, care chiar au inspirat serialul Hanna-Barbera Wacky Races, cu ciinele care ride ca mine :), e filmul de desen animate prefect, comedie de slapstick si omagiu adus tuturor celor mute, cu dedicatia inainte de generic si de logo-ul Warner, “For Mr. Laurel and Mr. Hardy”,
mai poti afla niste lucruri de pe wikipedia


posterul polonez e destul de artsy

si cel japonez e...pe lung !

prezentat frumos in format 2.20 cu Uvertura si intermission music.
dvd extras (zona 1): trailer-cool
cast and crew
si un featurette de 15 minute despre productie, cu imagini de la Viena si de la Paris si cu Blake, Jack si Tony C, toti fumind pipa !
9 din 10, 4 1/2 din 5 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu