luni, 18 aprilie 2011

B-est 7 -the end

"Mitica" e-ntro forma excelenta dupa 30 de ani !

Cu respectivul Pampon ("ia-mi nene aia") si Mitza Baston, "fata din popor si violenta", 30 de ani mai tirziu, la cinema Studio.
nota bene: filmul lui Pintilie nu a fost vazut niciodata in 1981 in afara unor proiectii interne, unde s-a si stocat ! Prima vizionare a fost in toamna lui 1990, la Scala, la care am fost prezent !
poate filmul meu preferat din toate cele romanesti, dupa cum am votat si-n topul criticilor din 2008 (dar minoritar as per se :-) !

Andrei Koncealovski-premiul de excelenta, n-am mai apucat sa-i iau interviu, but that's another Siberiade !
Palmares:
Premiul pentru Imagine: Patrick Murguia-Abel

Premiul pentru Regie: Debra Granik- Winter’s Bone

Trofeul Festivalului de Film Internațional „Bucureşti”: Meek’s Cutoff ( Kelly Reichardt).

Premiul Criticii: Four Lions -Chris Morris.

Premiul Publicului: Exit through the gift shop (Banksy)

celalalt premiu de excelenta: Mariana Mihut !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu